La Fundació Esclerosi Múltiple ofereix atenció i assessorament a les persones que pateixen aquesta malaltia. A Lleida, ho fan des del Centre Neurorehabilitador. A 'Voluntaris' parlem amb la seva directora, Mònica Nieves, i amb Elvira Picó, responsable de comunicació i campanyes de l'entitat.