Te Gek!?

Wim Opbrouck in Béné Béné (Radio 2)


Listen Later

Wim Opbrouck maakt in samenwerking met Te Gek!? zijn meest persoonlijke voorstelling tot nog toe: 'Ik ben de walvis'. Een moderne parabel over het onbereikbare, maar vooral een alibi om te blijven zingen, te blijven dansen, te blijven musiceren en te blijven spelen om niet te verdwalen. Op maandag 28 februari 2022 vertelde hij over 'Ik ben de walvis' in het programma Béné Bené op Radio 2.
De voorstelling kadert in de Te Gek!?-jaarcampagne 'Wellicht' over depressie.
Alle speeldata en tickets via https://www.tegek.be/agenda/wim-opbrouck-ik-ben-de-walvis
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

Te Gek!?By Te Gek!?