בעולם של סטודנט לאבא ואמא קוראים נציגי המסלול, ובדרך כלל אנחנו פונים אליהם כשהסתבכנו במשהו, או שהדברים פשוט לא הוגנים. אבל מתי בפעם האחרונה שאלנו את עצמנו איך זה להיות אבא ואמא של כל כך הרבה סטודנטים? ומה הם בכלל עושים כל היום? אז אירחנו הפרק את אלמוג מלכה, אחד מנציגי המסלול של שנה ב׳, כדי לדסקס על נציגות מסלול, החוויות שהוא צבר וגם לשמוע על הדרך סיפורים קורעים. אה, והייתה גם פיצה.