Akıp giden zamanın karşısında anılarımızı aklımıza kazıyabiliyor muyuz? Hep istediğimiz şeydir değil mi, zaman geçerken anılarımızın aklımızdan ve kalbimizden yok olmaması bizi yarı yolda bırakmaması…
Akıp giden zamanın karşısında anılarımızı aklımıza kazıyabiliyor muyuz? Hep istediğimiz şeydir değil mi, zaman geçerken anılarımızın aklımızdan ve kalbimizden yok olmaması bizi yarı yolda bırakmaması…