
Sign up to save your podcasts
Or


Det är den 25e mums, men Åsskar låtsas att det fortfarande är den 24e och firar GLASSENS DAG!!! Det blir ett riktigt festavsnitt med vinnaren i omröstningen om årets tokigaste glassmak, massor av glämt (glass-skämt) och glågor (glass-frågor). Gabriel berättar om vad Belgien valt som årets glassmak i EU och Åsskar berättar om något chockerande som nästan får Gabriel att vilja sluta äta choklad! Dessutom läser dom upp inlägg om att inte trivas med sitt namn.
Produceras av Frälsningsarmén
www.kylskåpsradion.se
By Frälsningsarmén5
11 ratings
Det är den 25e mums, men Åsskar låtsas att det fortfarande är den 24e och firar GLASSENS DAG!!! Det blir ett riktigt festavsnitt med vinnaren i omröstningen om årets tokigaste glassmak, massor av glämt (glass-skämt) och glågor (glass-frågor). Gabriel berättar om vad Belgien valt som årets glassmak i EU och Åsskar berättar om något chockerande som nästan får Gabriel att vilja sluta äta choklad! Dessutom läser dom upp inlägg om att inte trivas med sitt namn.
Produceras av Frälsningsarmén
www.kylskåpsradion.se

94 Listeners

134 Listeners

17 Listeners

10 Listeners

4 Listeners

14 Listeners

5 Listeners

1 Listeners

13 Listeners

9 Listeners