Hvad skal man sige og gøre, hvis f.eks. ens kæreste eller veninde mister et familiemedlem? Skal man så spørge ind til det eller forsøge at undgå samtalen? Sitautionen som pårørende er slet ikke særlig sjov, men hvordan kan du bedst hjælpe med at bearbejde sorgen?
Hvad skal man sige og gøre, hvis f.eks. ens kæreste eller veninde mister et familiemedlem? Skal man så spørge ind til det eller forsøge at undgå samtalen? Sitautionen som pårørende er slet ikke særlig sjov, men hvordan kan du bedst hjælpe med at bearbejde sorgen?