
Sign up to save your podcasts
Or


Bir bayram, biraz İzmir ve geçen sene yaşadıkalarımın tutamadığım yası.
Sanki her şeyi sil baştan yaşıyo gibiyim.
Bu sefer dibine kadar ama.
Çünkü karşısında iyi olmak zorunda olduğum biri yok..
Yine de kafamda hep aynı soru,
"Daha iyisini yapabilir miydim?"
By Ceren ÇağatayBir bayram, biraz İzmir ve geçen sene yaşadıkalarımın tutamadığım yası.
Sanki her şeyi sil baştan yaşıyo gibiyim.
Bu sefer dibine kadar ama.
Çünkü karşısında iyi olmak zorunda olduğum biri yok..
Yine de kafamda hep aynı soru,
"Daha iyisini yapabilir miydim?"