"Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma."
Zor olsa da böyle yaşamaya çalışıyorum.
Empati kurmaya çalışıyorum.
Yine de öfkemi kontrol edemediğim zamanlar oluyo.
Yine de haksızlığa uğramış hissedebiliyorum.
Tüm bunlar olurken kırılgan olmaya, kırılgan kalmaya çalışıyorum.
Karışık, serbest çağrışımlı bir bölüm oldu.
İyi dinlemeler.
**4 arketip diye bahsettiğim kitap aslında, Don Miguel Ruiz'in "Dört Anlaşma" kitabı. Aklım Jung'a gitmiş, mazur görün :)