
Sign up to save your podcasts
Or


ביהושע כג׳ 3 יש פסוק שמדבר על המציאות שבה אנחנו חיים כמאמינים באדון ישוע. אנחנו נקראים לעשות ולפעול ולהילחם, אבל אנחנו גם יודעים שאלוהים הוא זה שנלחם את המלחמה.
יש פה הבנה בריאה של המציאות- אנחנו נקראים לעשות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים, אבל בהבנה העמוקה שיש אחד ששולט בכל ונלחם בעבורנו. לכן הוא גם זה שמגיע לו כל הכבוד.
תודה לאל על הזכות לשרת את האדון ועל הזכות לדעת שאלוהים הוא זה שנלחם ועושה.
By בטובביהושע כג׳ 3 יש פסוק שמדבר על המציאות שבה אנחנו חיים כמאמינים באדון ישוע. אנחנו נקראים לעשות ולפעול ולהילחם, אבל אנחנו גם יודעים שאלוהים הוא זה שנלחם את המלחמה.
יש פה הבנה בריאה של המציאות- אנחנו נקראים לעשות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים, אבל בהבנה העמוקה שיש אחד ששולט בכל ונלחם בעבורנו. לכן הוא גם זה שמגיע לו כל הכבוד.
תודה לאל על הזכות לשרת את האדון ועל הזכות לדעת שאלוהים הוא זה שנלחם ועושה.