Mange af os danskere benytter vores mobiltelefon mens vi cykler, men det går altså ikke. Det mener Cyklistforbundet i hvert fald, som synes, at der skal hårdere straffe til cyklister, der bruger telefonen imens de cykler.
Mange af os danskere benytter vores mobiltelefon mens vi cykler, men det går altså ikke. Det mener Cyklistforbundet i hvert fald, som synes, at der skal hårdere straffe til cyklister, der bruger telefonen imens de cykler.