Regie nemen, en houden, is iets dat je als multipotential kunt nastreven. Echter: je raakt deze ook wel eens kwijt. Logisch, het leven gebeurt, daar heb je mee te dealen. Plus: als je ergens helemaal in op gaat, vanuit passie of enthousiasme, kun je ook wel eens de regie even kwijt zijn. No problem, als je mild naar jezelf kijkt, en de regie weer terugpakt.