DILLUNS DE TERTÚLIA amb Rafa Rius (Ateneu llibertari Al Margen i Ràdio Malva), Raquel Ortiz (València laica) i Antonio Ruiz (CNT València). Parlem del sindicat de l'extrema dreta, de l'església, mort digna, residències, debat sobre l'okupació, jupetins grocs ...