Hayata geldiğimiz an itibariyle bir etiket yapıştırılıyor ve kaç yaşına gelirsek gelelim etiketlerimizden kurtulamıyoruz .Tam da bununla ilgili ne hissediyoruz ? bu etiketler ne hissettiriyor ? farkındalıklarımız ,bize kattıkları ,eyleme geçişlerimiz ve hayatı nasıl yorumladığımıza dair bir sohbet bırakıyoruz buraya .Sizde bir karşılığı varsa duymayı çok isteriz ❣️