Sånn er det bare

«Fint hvis du slutter med det der» - Når er det greit å korrigere andre?


Listen Later

Både Tonje og Hanna har korrigert andres oppførsel og livsvalg, men lar stort sett være (med mindre det er partneren de korrigerer). Normen er jo at du ikke skal blande deg i andres liv! Alle er frie til å ta egne valg, uansett hvor dumme de valgene er. Men det hadde vært fint hvis folk kunne oppføre seg litt mer ordentlig. Og det hadde også vært fint hvis folk (Tonje, red.anm.) kan lære litt mer om substantiver i bestemt form.

...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

Sånn er det bareBy BÅDE OG & Bauer Media