מה זה היה??? חברים וחברות, היינו עדים אולי למשחק הכדורגל הטוב בכל הזמנים. 22 שחקני על, שני מאמנים גאונים, 9 שערים ו- 90 דקות של טירוף מוחלט. בפרק של היום ניסינו להבין האם זה המשחק הטוב ביותר שראינו, דיברנו על שתי הקבוצות האדירות האלה וניתחנו את המשחק (2:12)
לאחר מכן, עשינו הפסקה קטנה עם טופ 5 של רז על הבחירות הכי טובות שלנו בסרטוני המקצועות! (40:53) למי ששכח אגב...היה עוד חצי גמר נוסף, אז דיברנו בקטנה גם על אתלטיקו נגד ארסנל (44:08)
סיימנו את הפרק עם ניחושים לגומלין של כל אחד מחצאי הגמר (58:11) ועם פינה חדשה של רועי! (1:01:11)