Benvinguts!
Aquesta setmana l' In-Diferent es torna GROC, omlirem 1h de cançons grogues; una petita manera de solidaritzar-nos amb els presos polítics que injustament estan empresonats a CATALUNYA.
Un homenatge musical alhora, per a tots els que d'alguna manera sempre han respectat als altres i han lluitat per la llibertat de pensament i expressió, envers les injusticies,a favor del pacifisme i de la cultura.
Avui un llaç de cançons ben GROC, ben vostre!
Tracks:
The Beatles - Yellow Submarine
Chris Isaak - Yellow Bird
Frank Zappa-Dont Eat The Yellow Snow
Of Monsters And Men - Yellow Light
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
Arctic Monkeys - Old Yellow Bricks
i moltes més!
Salut, Música i Llibertat!!!