Benvinguts!
Estrenem un Especial Cantautors Nacionals, fugint una mica de l'habitual.
El programa ve ple d'artistes claus per entendre la idea del cantautor nacional actual.
En teniem per fer 2 o 3 programes més, però el 1er l'hem començat amb ells:
Coque Malla: "Berlín"
Quique González: "De haberlo Sabido"
Depedro: "Un hombre bueno"
Aurora Beltrán & Bunbury: "Silencio"
Dani Flaco: "Silencio"
Andrés Suárez: " La vi bailar flamenco"
....etc
Pots seguir el programa per FM o Online, i interactuar via twitter o facebook.
Esperem els teus comentaris!!!