Ah bir aydınlandımki, karanlıkta o tokatı görmedim olmasın. 😳 Görmek, “işte bu” diyebilmek gerçekten harika. Nefes aldırıyor yeniden yaşadığını hissediyorsun. Ama sarhoşluğu sadece içerken yaşamak güzel sonrası malum. Yoksa işe yaramadı gibi inançlara sokar. Gerek var mı? Bence de yok🥰
Hiç bir şey öylesine olmuyor, hiç bir öylesine yaşanmıyor ve ben öyle bir niyet ettim ki, içim biliyor karşılaşan herkesle yol olacağımı🪬🫂🤍Çok sevgiler🥰
Bana buralardan ulaşabilirsiniz.
🪬Instagram: @tubaruhu
🪬YouTube: @cennetinedokun
🪬 Öngörüşme Formu: https://forms.gle/coyDhguXdN2Uxzop6
🪬 Seanslar: https://www.shopier.com/tubaruhu
#motivasyon #özsevgi #ruhsaluyanış #inançsızlık #dharmaakademi #tubaruhu #cennetinedokun