
Sign up to save your podcasts
Or


Tyvärr, tyvärr, tyvärr kommer inget nytt avsnitt som vanligt idag, måndagen den 1 april. Gabriel har, eeeeeeeh, ätit chokladglass och spytt hundratusen gånger. Därför kan han inte vara med och spela in.... Typ. Men jag ska gömma all chokladglass så att vi kan höras som vanligt igen nästa vecka! Glad 1a april!
/Åsskar
By Frälsningsarmén5
11 ratings
Tyvärr, tyvärr, tyvärr kommer inget nytt avsnitt som vanligt idag, måndagen den 1 april. Gabriel har, eeeeeeeh, ätit chokladglass och spytt hundratusen gånger. Därför kan han inte vara med och spela in.... Typ. Men jag ska gömma all chokladglass så att vi kan höras som vanligt igen nästa vecka! Glad 1a april!
/Åsskar

95 Listeners

133 Listeners

17 Listeners

10 Listeners

3 Listeners

14 Listeners

4 Listeners

0 Listeners

13 Listeners

9 Listeners