علی صدارت- «نخبه» و نخبهگرایی!؟
تاریخ تولید و انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۱ برابر با ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ دوشنبه
زمان: امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران(۱۰ شب) (live) پخش زنده
نخبهها باید یک کاری بکنند…
چه کسی صلاحیت دارد بگوید چه کسی نخبه هست، و چه کسی نیست؟
بسیاری از افراد و گروههای «نخبه» که در «اپوزیسیون» هستند، چه کارنامهای داشتهاند؟ آیا غیر از این بوده است که اکثریت آنها روی به قدرت (قدرتهای داخلی و خارجی؛ قدرتهای دولتی و غیردولتی؛ قدرتهای غربی و شرقی) داشته، و در نتیجه پشت به ملت کردهاند؟
تجربه وارد کردن عامل قدرت داخلی به شکل «اصلاحطلبی» کم فاجعهآمیز بود که حالا هنوز هم میخواهند همان هدف و روش شکست خورده را دوباره بر سر خود و بقیه مردم ایران خراب کنند؟
تجربه وارد کردن عامل قدرت خارجی به شکل «فراماسونری» «دروازههای تمدن بزرگ» کم فاجعهآمیز بود که حالا هنوز هم میخواهند همان هدف و روش شکست خورده را دوباره بر سر خود و بقیه مردم ایران خراب کنند؟
مطلب را به صورت تصویری در اینجا ببینید و در همرسانی مشارکت بفرمایید:
https://www.instagram.com/tv/CpLVO7rgi7f/
https://youtube.com/live/tKYhbb0U0nc
https://alisedarat.com/1401/12/08/10725/
راههای تماس و ارتباط با ما:
https://alisedarat.com/contact-us/
https://linktr.ee/sedarat