
Sign up to save your podcasts
Or


Nokian osake on melkein triplannut alle vuodessa tekoälybuumin takia. Analyytikko Atte Riikola kommentoi.
Aiheet
00:00 Miksi Nokia on triplannut
01:55 Nokia Infinera ostos
03:27 “Show me the money”
08:15 Myy-suositus
By InderesNokian osake on melkein triplannut alle vuodessa tekoälybuumin takia. Analyytikko Atte Riikola kommentoi.
Aiheet
00:00 Miksi Nokia on triplannut
01:55 Nokia Infinera ostos
03:27 “Show me the money”
08:15 Myy-suositus