Merhaba sevgili dinleyenler,
Kendim hakkında konuşurken en az iki kez düşünüp bir kez söylemeyi öğrendim. Ve bunu, bir başkasına gerek sevgi gerek de maddi herhangi bir şey verirken yapmayı da öğrendim. Birçok şey öğrendim fakat bölümün başından sonuna kadar fikirlerimi değiştirmemeyi öğrenemedim. Aybike, the "U Turn" Queen karşınızda.
Teyzemin hep anlattığı bir hikayedir; ben küçükken benden herhangi bir şey isteyen herkese "Enayi var de mi" diyormuşum. Oradan buraya nasıl geldim bilmiyorum ama bugünlerde buradan yine oraya döneceğim kesin...
Dinlediğiniz için teşekkür ederim bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz 🙃
Patreon: patreon.com/user?u=88404231
Instagram: https://www.instagram.com/nedusunuyorumpodcast/
Twitter: https://twitter.com/podcast_ND
#enayilik #iyilik