Na 9 holes is het tijd om even adem te halen in de Halfway House. We blikken terug op 11 afleveringen, meer dan 8.000 streams en alles wat PAMPAS tot nu toe is geweest — en we kijken vooruit naar de US Open Special en de back nine in de nazomer.
Maar eerst: Levi en Lars trotseerden hagelbuien op een prachtig Rinkven (spoiler: de baan scoort 83 op onze nieuwe beoordelingspagina op indepampas.be), en Levi en Niels gingen winnend naar huis op Ternesse — zonder brutprijs welteverstaan.
We stellen ook onze eerste sponsor voor: Golf Media en hun Golf Kiosk, al actief in meer dan 70 clubs in België en Nederland.
In het golf nieuws: Ternesse viert zijn 50ste verjaardag, Tiger is terug uit revalidatie, en Bud Cauley wint eindelijk na 239 toernooien zonder zege op de RBC Canadian Open.
En in De Pikante Prikkelvraag: moeten golfclubs hun driving ranges openstellen voor het publiek?
Welkom in de Halfway House. Pimento cheese sandwich staat klaar. 🏌️