Vinteren har efterhånden fået godt fat i trækronerne, her i Danmark. De fleste af os kan jo pakke os ind i noget varmere tøj og forsøge at undgå de store is-plamager på vejene, men vores kæledyr er ikke ligeså heldige.
Vinteren har efterhånden fået godt fat i trækronerne, her i Danmark. De fleste af os kan jo pakke os ind i noget varmere tøj og forsøge at undgå de store is-plamager på vejene, men vores kæledyr er ikke ligeså heldige.