Vi har tit hørt om politikere, som havner i såkaldte "møgsager". Men hvilken betydning har de her sager og den generelle politikerlede for kommunalpolitik? Og hvor slemt står det egentlig til?
Vi har tit hørt om politikere, som havner i såkaldte "møgsager". Men hvilken betydning har de her sager og den generelle politikerlede for kommunalpolitik? Og hvor slemt står det egentlig til?