
Sign up to save your podcasts
Or


Hvordan ser omverdenen på en, når man lever i et polyforhold?
Anders og Anne har besøg af Daniel og Anastasia, der tidligere på året har åbnet op om deres poly-tilværelse i DR-programmet ‘Ekstremt Normalt’ - et program,
Anne ikke var stor fan af, men Anders ser som et godt indblik.
Parrets oplevelse ligger vist midt imellem.
By underdynenpodcast5
11 ratings
Hvordan ser omverdenen på en, når man lever i et polyforhold?
Anders og Anne har besøg af Daniel og Anastasia, der tidligere på året har åbnet op om deres poly-tilværelse i DR-programmet ‘Ekstremt Normalt’ - et program,
Anne ikke var stor fan af, men Anders ser som et godt indblik.
Parrets oplevelse ligger vist midt imellem.

12 Listeners

30 Listeners

9 Listeners

18 Listeners

9 Listeners

8 Listeners

19 Listeners

6 Listeners

4 Listeners

21 Listeners

28 Listeners

4 Listeners

0 Listeners

1 Listeners

2 Listeners