MA SHZAZ | מה שזז

?פרק 37 - חזרה לשגרה


Listen Later

הייתה מלחמה, היה מעבר דירה, הייתי חולה - והשגרה, הקצב, והקול שממנו אני יוצר ומקליט קצת התרחקו.

פרק 37 הוא לא פרק של קאמבק.
זה פרק על מה קורה כשהרצף נשבר.
על האשמה שאחרי ההפסקה.
ועל האפשרות לחזור לאט - בלי דרמה, בלי הלקאה, ובלי לנסות להיות ישר מי שהיינו.

לפעמים לא צריך מהפכה.
לפעמים צריך רק צעד אחד קטן שמחזיר תחושה של קשר.

אם גם אתם מרגישים שיצאתם קצת מהמסלול - הפרק הזה בשבילכם.

השיעורים הפרונטליים בבן שמן 4 ממשיכים כרגיל, ואתם מאוד מוזמנים לבוא.

אם אהבתם - תדרגו, תשתפו, ותשלחו למישהו שזה יכול לפגוש אותו בדיוק בזמן.

ליצירת קשר שלחו הודעה באינסטגרם - MA SHZAZ | מה שזז

או דרך האתר - notacult

...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

MA SHZAZ | מה שזזBy Nitzan zahavi