HR2GO

פרק # 47 עם איריס שור מנכ"לית אוריבי


Listen Later

בשיחות שלי עם מנהלים, בכלל ועכשיו בזמן משבר הקורונה, אנחנו מדברים הרבה על איך לתקשר לאנשים בשורות קשות ואם בכלל להגיד משהו. אני חושבת שתמיד ובמיוחד בזמני משבר חשוב לתקשר את הקשיים, לא להסתיר ולטייח. המלצתי, אל תשתמשו בשיטת הסנדויץ (להתחיל בטוב, רע וטוב). לכו ישר לבעיה ותגידו בהמשך מה אתם עושים כדי לטפל בה.
איריס שור, מנכ"לית אוריבי, מאמינה בשיטת התקשורת הגלוייה ולכן הזמנתי אותה להתארח אצלי. היא מייצגת מבחינתי את מה שאני מאמינה שמנהל מוצלח צריך לייצג: לא לפחד לקחת החלטות קשות, להיות שקוף ולהיות אוטנטי בניהול. קל לדבר וקשה לעשות.
מנהיגות בימי הקורונה
לבלוג של איריס שור he.startupiko.com/
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

HR2GOBy HR2GO