רו"ח רגינה אונגר, סגנית נשיא ויו"ר ועדת דירקטורים, מובילה, מייעצת ומלווה הנהלות ודירקטורים במשק בהתמודדות עם האתגרים שנוצרו בעקבות מצב החירום.
תפסנו אותה לשיחה בשניים עם רו"ח חן שרייבר, נשיא הלשכה, על התנהלות פיננסית בעת חירום, חשיבותם של רואי החשבון בדירקטוריונים, פתרונות למחסור בכוח אדם בענפי הבנייה והחקלאות, תפעול עסקים בגזרת העוטף ועוד.