I det här avsnittet får du möta Malin, som följer med mig i podden under några avsnitt framåt.
Vi pratar om hur det kan vara att växa upp och känna in mer än man förstår. Att gå in i rum och direkt känna stämningar, människors känslor och sådant som inte alltid sägs högt. Och hur det som först kan kännas som “överkänslighet” ibland visar sig vara en djup intuitiv förmåga som bara behöver förstås, tryggas och få rätt verktyg.
Malin delar sin resa från skönhetssalong, starka intryck och självtvivel till att börja lita på sin magkänsla, sina bilder, sina tecken och kontakten med sitt andliga team.
Vi pratar också om guider, änglar, naturens visdom, att läsa av energi, att våga prova trots rädsla - och hur andlig utveckling inte handlar om att bli någon annan, utan om att minnas det du redan bär inom dig.
Ett varmt, ärligt och jordnära samtal om intuition, högkänslighet, tillit och att inte längre behöva känna sig ensam på sin inre resa.
Dela gärna avsnittet med någon som kan behöva höra detta, låt oss hjälpa varandra till att hitta tillbaka till sin intuition och själ.
Vill du följa mig så hittar du mig på Instagram HÄR
Tack för att du lyssnar
Med värme
Marie