For et par dage siden kom det frem, at rotter er blevet et stigende problem for de danske kommuner. De fleste af os syntes formegentlig at rotter er lidt ulækre, men hvorfor betegner vi egentlig rotter som skadedyr? Og hvorfor er rotterne et stigende problem?
For et par dage siden kom det frem, at rotter er blevet et stigende problem for de danske kommuner. De fleste af os syntes formegentlig at rotter er lidt ulækre, men hvorfor betegner vi egentlig rotter som skadedyr? Og hvorfor er rotterne et stigende problem?