
Sign up to save your podcasts
Or


Ellen reed een geweldige Parijs-Roubaix, maar vond uiteraard dat hrt nog veel beter had gekund. Gelukkig is daar Roxane die niet te beroerd is om te benadrukken dat het rijd van haar vriendin echt niet normaal is - Van der Poel-achtig. Tot volgende week bij De Amstel!
By Ellen van Dijk & Roxane KnetemannEllen reed een geweldige Parijs-Roubaix, maar vond uiteraard dat hrt nog veel beter had gekund. Gelukkig is daar Roxane die niet te beroerd is om te benadrukken dat het rijd van haar vriendin echt niet normaal is - Van der Poel-achtig. Tot volgende week bij De Amstel!

277 Listeners