השבוע, נפגשה פסית עם יעל שבח – בעלת טור ב׳מקור ראשון׳, מתנחלת וחרד"לית, שמנפצת כל סטיגמה אפשרית עוד לפני הדקה העשירית. היא פתוחה ליהדות רפורמית, מודה בלב שלם לפלסטיני שניסה להציל את בעלה, ומבקרת את הפורעים היהודים ביו"ש (גם אם היא מסרבת להשתמש במילה "טרור").
אז איך דמות כל כך מורכבת ופתוחה הצליחה בכל זאת להוציא את פסית מדעתה? ולמה הכפתור האדום באולפן עבד שעות נוספות?
פרק שמפרק סטריאוטיפים ומוכיח שאפשר להתווכח עד קצה העצבים, ובכל זאת למצוא שותפות ערכית עמוקה.