Syntes du også, at det er mere koldt end normalt udenfor? Ja, så er du nok ikke alene. I løbet af weekenden skyllede der nemlig en sibirisk koldfront ind over Danmark, som har fået temperaturen til at gå i minus. Det er 20 år siden fænomenet sidst var på besøg i Danmark, og derfor har Aftenklubbens vært Helle Hales kontaktet Steen Rasmussen, der er vagtchef ved DMI, for at blive lidt klogere på fænomenet.
Syntes du også, at det er mere koldt end normalt udenfor? Ja, så er du nok ikke alene. I løbet af weekenden skyllede der nemlig en sibirisk koldfront ind over Danmark, som har fået temperaturen til at gå i minus. Det er 20 år siden fænomenet sidst var på besøg i Danmark, og derfor har Aftenklubbens vært Helle Hales kontaktet Steen Rasmussen, der er vagtchef ved DMI, for at blive lidt klogere på fænomenet.