De formatie is terug bij af. Hart voor Den Haag gaat opnieuw met D66 praten, nadat een eerdere poging tussen de twee mislukte. Richard de Mos zei 'over rechts' te willen met de VVD, DENK en het CDA, maar die partijen wilde hier nog niet aan beginnen zolang de optie tussen Hart voor Den Haag en de VVD nog op tafel lag. VVD-leider Lotte van Basten Batenburg schuift aan om het hierover te hebben.
En Den Haag gaat steeds meer de hoogte in. In de meest dichtbevolkte stad van Nederland is het moeilijk om woonruimte te vinden en woontorens kunnen het antwoord bieden. Maar wat komt daarbij kijken en wanneer is dat te hoog? Raadsleden Rutger de Ridder (VVD) en Arjen Dubbelaar (Hart voor Den Haag) schuiven aan om het over de haken en ogen van hoogbouw te hebben.
En natuurlijk is Marcel Verreck weer aanwezig met zijn column!
00:00 Introductie
01:53 Lotte van Basten Batenburg
25:00 Rutger de Ridder en Arjen Dubbelaar
29:34 Hoogbouw in Den Haag
46:51 Column Marcel Verreck