Når man bliver ramt af en kræftsygdom, så kan det hjælpe at mødes og træne med andre, som har fået konstateret samme sygdom. Der er dog sjældent kræftpatienter nok i ens egen kommune til at samle et hold. Det problem har ni af hovedstadskommunerne gjort noget ved, de har nemlig startet samarbejdet "Vi samler kræfterne".
Når man bliver ramt af en kræftsygdom, så kan det hjælpe at mødes og træne med andre, som har fået konstateret samme sygdom. Der er dog sjældent kræftpatienter nok i ens egen kommune til at samle et hold. Det problem har ni af hovedstadskommunerne gjort noget ved, de har nemlig startet samarbejdet "Vi samler kræfterne".