Toukokuun puolivälissä Turussa järjestetty esittävien taiteiden festivaali, ensimmäinen FINFRINGE, keräsi liki 2500 katsojaa. Festivaalia suunniteltiin 2 vuotta, ja festivaalin järjestäjillä olikin hyvä fiilis ennen festivaalin alkua. Festivaali sai myös kehuja katsojilta lämpimästä vastaanotosta ja hyvästä organisoinnista.