En un moment especialment convuls entre els docents i el Departament d’Educació, conversem amb Gàdor Hidalgo, mestra de primària, tutora i mare de dues xiquetes de 2 i 6 anys.Parlem del dret a estar cansades com a mares, però també del cansament acumulat dins les escoles. La Gàdor explica com molts mestres senten que avui no només han d’ensenyar continguts, sinó també educar en valors, gestionar conflictes, sostenir emocionalment infants i assumir responsabilitats que abans recaien més sobre les famílies.Abordem qüestions delicades i actuals:- les famílies que qüestionen cada vegada més els docents,- la baixada del nivell acadèmic,- la gran diversitat i complexitat dins les aules,- la manca de recursos,- la matrícula viva,- la situació de l’educació especial,- les vagues docents,- i el debat etern: a l’escola s’ensenya o s’educa?També reflexionem sobre la sensació d’abandonament que viu part del professorat i sobre la percepció social que sovint es té dels mestres.Una conversa sincera, directa i necessària sobre educació, criança i societat.ENTRA A: www.ungotetdellet.cat #podcast #educació #mestres #escola #famílies #criança #docents #educacióespecial #vaga #departamenteducació #paternitat #maternitat #ungotetdelletiaadormir