Ventil är tillbaka efter sommarlovet, och idag är vi alla fyra i studion igen!
Framöver kommer det ske lite förändringar: Johannes ska på praktik och därför tar vi om ett tag in en ny medlem i Ventilgänget!
I dagens avsnitt pratar vi om Gamergate, Wii U spelutbud, att Amazon köper Twitch och DESSUTOM blir någon i Ventil påhoppad - helt oprovocerat! Lyssna så får du veta vem.
(OBS, det är Adam som blir påhoppad. Det kan han ha).
Här kan du läsa den artikeln vi nämner i avsnittet om du vill veta mer om Gamergate:
http://www.cinemablend.com/games/GamerGate-Everyone-Hates-Each-Other-I-Really-Tired-67039.html