Enel divuitè episodi hem compartit un cafè amb Xènia Ballester, ballarina i fundadora de l’estudi de dansa Relevé que també porta el seu nom. Una conversa on ens endinsem en una ida marcada des de ben petita per la dansa, envoltada d’un entorn familiar que a convertit aquest art en una forma de viure.
Al llarg de l’episodi descobrim el seu camí fins a crear el seu propi projecte, amb la voluntat de construir molt més que una escola: un espai on les persones es sentin part d’una família. Parlem de la dansa com a eina de desenvolupament personal, de disciplina i d’expressió, així com del seu impacte tant a nivell físic com emocional.
També reflexionem sobre l’exigència del món de la competició, la gestió de les emocions i la importància de cuidar el cos i la ment per poder sostenir una pràctica tan intensa. Una mirada realista però inspiradora sobre el que implica dedicar-se a la dansa.
Un episodi ple de passió, sensibilitat i autenticitat, que ens recorda que moure’s no és només una qüestió física, sinó una manera de connectar amb un mateix i créixer com a persona.
Si en voleu saber més, aquí teniu les seves xarxes, web i adreça!
https://www.estudidedansaxeniaballester.com
IG: @dansaxeniaballesterC/ Joncar 34. El Poblenou, Barcelona