Als jij struggelt met beter worden, meer leren, verder
komen, dan kan het als enorm frustrerend voelen dat je ‘er’ nog niet bent. Maar
ik wil je een andere kant laten zien: iedereen is in ontwikkeling, en onderweg.
Ook ik. Ik was afgelopen week als spreker bij een HB café in Zwolle, en daar
was het weer super om te merken dat ik, met alles wat ik NU weet, heb, en kan
brengen een heel goede avond kan verzorgen. En tegelijkertijd ben ook ik niet
perfect, alwetend, en het orakel dat op alles een antwoord heeft. Een relativerende
Ontmoet ik jou ook eens? Zie mijn kalender!