Sign up to save your podcastsEmail addressPasswordRegisterOrContinue with GoogleAlready have an account? Log in here.
May 20, 2018Har vi allerede tabt? - del 2PlayKirkerne i Vesten styrtbløder som aldrig før. Klassiskkristen tro er blevet en pinlighed. Noget, manskal forsvare, hvis man vil vælges eller accepteres.Og blandt kristne kan man høre: 'Vi er ikke så mange,som vi var'. 'Det går den forkerte vej'. 'Det erikke som i gamle dage'. Er der andet at sige, tænkeog tro? Er der nogen grund til håb - uden at lukkeøjnene for realiteterne eller piske en stemning op?...moreShareView all episodesBy Københavnerkirken511 ratingsMay 20, 2018Har vi allerede tabt? - del 2PlayKirkerne i Vesten styrtbløder som aldrig før. Klassiskkristen tro er blevet en pinlighed. Noget, manskal forsvare, hvis man vil vælges eller accepteres.Og blandt kristne kan man høre: 'Vi er ikke så mange,som vi var'. 'Det går den forkerte vej'. 'Det erikke som i gamle dage'. Er der andet at sige, tænkeog tro? Er der nogen grund til håb - uden at lukkeøjnene for realiteterne eller piske en stemning op?...moreMore shows like KøbenhavnerkirkenView allThird Ear43 ListenersAarhus Bykirke2 ListenersSolid Joys Daily Devotional2,188 ListenersKirken Ved Søerne0 ListenersAdfærd7 ListenersGenstart99 ListenersStille Stunder Podcast0 ListenersAvistid15 ListenersDatter0 ListenersSøndagens prædiken0 ListenersBibelBreak0 ListenersFængsel3 ListenersNår snakken går0 Listeners
Kirkerne i Vesten styrtbløder som aldrig før. Klassiskkristen tro er blevet en pinlighed. Noget, manskal forsvare, hvis man vil vælges eller accepteres.Og blandt kristne kan man høre: 'Vi er ikke så mange,som vi var'. 'Det går den forkerte vej'. 'Det erikke som i gamle dage'. Er der andet at sige, tænkeog tro? Er der nogen grund til håb - uden at lukkeøjnene for realiteterne eller piske en stemning op?
May 20, 2018Har vi allerede tabt? - del 2PlayKirkerne i Vesten styrtbløder som aldrig før. Klassiskkristen tro er blevet en pinlighed. Noget, manskal forsvare, hvis man vil vælges eller accepteres.Og blandt kristne kan man høre: 'Vi er ikke så mange,som vi var'. 'Det går den forkerte vej'. 'Det erikke som i gamle dage'. Er der andet at sige, tænkeog tro? Er der nogen grund til håb - uden at lukkeøjnene for realiteterne eller piske en stemning op?...more
Kirkerne i Vesten styrtbløder som aldrig før. Klassiskkristen tro er blevet en pinlighed. Noget, manskal forsvare, hvis man vil vælges eller accepteres.Og blandt kristne kan man høre: 'Vi er ikke så mange,som vi var'. 'Det går den forkerte vej'. 'Det erikke som i gamle dage'. Er der andet at sige, tænkeog tro? Er der nogen grund til håb - uden at lukkeøjnene for realiteterne eller piske en stemning op?