דרור גלוברמן מגיש את התוכנית נקסט בקשת שנותנת הצצה ותובנות על העולם הטכנולוגי
.השיחה שלנו היתה על המיומניות הנדרשות כדי להיות רלוונטי בעולם הזה
שם המשחק הוא היכולת להשתנות והיכולת לפתח חוסן ארגוני
וכמה זה אקטואלי במציאות ההזויה שאנחנו חיים בה היום.
בסוף גם דיברנו גם על תופעת
FOMO fear of missing out
קישור לטור של דרור - https://www.mako.co.il/nexter-dror-globerman
קישור לדף הפייסבוק של דרור - https://www.facebook.com/globerman.dror
הרצאות של דרור - https://www.kerenalouf.co.il/talents/lecturers/%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%9F/