Dördüncü hafta... Koşulsuz hissetmek. Kaçmak istedim — ama sistem bırakmadı 🌀
Kulağa basit geliyor. Debelendik derinlerde.
Ama çoğunlukla kaçmak istiyoruz ya da yokmuş gib davranmak. Ya da birileriyle paylaşmak, hafiflemek istiyoruz.
Ama asıl olan o duygunun içinde kalmak — derine inmek, incelemek, kaçmamak.
Bu hafta bunu yaşamaya çalıştım bende. Paylaşmak istediğim insanı bulamadım bir sebeple yanımda, bir araya gelemedim — ama belki de sistem tam da bunu istiyordu. 🤍
5.Hafta mottomuz “Ben masumum.”
Bu kısmın çok önemli olduğunu düşünüyorum.
YouTube videoları burada 👇
https://youtube.com/@icindeki-usta?si=wV_L_2RLs3kZFaXF
Sormak istediklerin, paylaşmak istediklerin olursa buradayım 📩
[email protected]
#içindekiusta #varoluşsüreci #seslikitap #obenimben #deneyim