Varoluş Süreci'nin son bölümü... Dayanamadım hepsini attım 💫
Michael Brown kitabı bir pratikle kapatıyor. Pratik boyunca zihin başka yerlere kaçınca hemen odağımızı yeniden pratiğe veriyoruz. Beş adımdan oluşan bu uygulamada:
— Bağlantılı nefesle başlıyoruz. 15 dakika yapıyoruz.
— 15 dakika sonra ciğerlerimizi doldurarak ağızdan nefes alıp yirmi saniye tutuyoruz. 3 tekrar
— Dikkatimizi göz merkezimize, iki gözümüzün hafif üzerindekigözmerkezindeki noktaya getiriyoruz. Şimdiki burada olanın içindeyim” diyerek 5-10 dakika kalıyoruz.
- İçimizde ve bedenimizdeki duyumları birkaç dakika fark ediyoruz.
— Sonra dış sesleri yargısızca dinliyoruz. İşitsel olarak içimize alıyormuş gibi. Tanrı’nın konuşması gibi hepsi. Ve yeniden üçüncü göz noktasında sonra iç sesi — ya da hiçliği — dinliyoruz. 5 dakika ya da uzatabilirsiniz.
Ve diyor ki: İç sesinizi ya da hiçliği duyduğunuzda titreşimsel farkındalığınıza açılan kapının eşiğindesiniz demektir. Bu sizin dinleme kapasitenizi arttırır. Bu da alma kapasitenizi arttırır.
Orada çabalamayın. Doğal getirilerinin tadını çıkarın. İçinde rahatlayın.
Kitap şu sözlerle bitiyor: “Bu uygulama sizi ve sevdiklerinizi sonsuza kadar kutsasın.” 🤍
Kitabın seslendirmelerini dinlemek için 👇
https://open.spotify.com/show/3GejgvnEHJI2TSYvu9RuUb
Sormak istediklerin, paylaşmak istediklerin olursa buradayım 📩
[email protected]
#içindekiusta #varoluşsüreci #seslikitap #obenimben #meditasyon #nefes #kişiselgelişim