Onuncu hafta... Kendimi takdir ediyorum.
Ve bu bir kapanış.
On hafta boyunca öğrendim ki: Yaşam amacını bulmak için koşmak zorunda değiliz. Şimdiki anda olmak zaten bizi amacımıza taşıyor.
Kendini sevdikçe başkalarını sevmek kolaylaşıyor. Kendini takdir ettikçe çevrendeki her şeyi takdir edebiliyorsun.
Kabul, sevgi, takdir — hepsi içeriden başlıyor. 🤍
Kitabın seslendirmeleri burada 👇
https://open.spotify.com/show/3GejgvnEHJI2TSYvu9RuUb 🤏
Sormak istediklerin, paylaşmak istediklerin olursa buradayım 📩
[email protected]
#içindekiusta #varoluşsüreci #seslikitap #obenimben #deneyim