Aquesta setmana l' In-Diferent es queda a casa!
"Com a casa enlloc", "hogar, dulce hogar"...però millor deixem que ho expliquin i cantin els següents artistes i grups.
Track List:
Blues Brothers - "Sweet Home Chicago"
Love - "A House Is Not A Motel"
Alanis Morissette - "Your House "
Genesis - "Home By The Sea"
Pentatonix - "On My Way Home "
i molts més!!!
Gràcies per escoltar el programa,
Fins la setmana vinent!