Γιατί τρώω χωρίς να πεινάω; Γιατί δεν μπορώ να σταματήσω; Και γιατί νιώθω τόση ντροπή μετά;
Σε αυτό το επεισόδιο του «Χορεύοντας με τη ΔΕΠΥ», μιλάμε για τη σχέση ανάμεσα στη ΔΕΠΥ (ADHD), την υπερφαγία, το συναισθηματικό φαγητό και την αυτοκατηγορία που ακολουθεί.
Ανακαλύπτουμε πώς η παρορμητικότητα, η δυσκολία στη συναισθηματική ρύθμιση και η σκέψη «όλα ή τίποτα» μπορούν να επηρεάσουν τη σχέση μας με το φαγητό και το σώμα μας.
Αν έχεις βρεθεί ποτέ να τρως κρυφά, να λες «από αύριο ξεκινάω» ή να αναρωτιέσαι γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να σταματήσεις, αυτό το επεισόδιο είναι για σένα.
Θέματα που συζητάμε:
• ΔΕΠΥ και υπερφαγία
• ADHD και συναισθηματικό φαγητό
• Ντροπή και αυτοκατηγορία μετά το φαγητό
• Παρορμητικότητα και αυτοέλεγχος
• Το μοτίβο «όλα ή τίποτα» στη ΔΕΠΥ
• Πώς μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη ντροπή με κατανόηση