Nu lämnar vi zon 2 och kliver upp i de högre växlarna.
I det här avsnittet pratar vi om träning i zon 3, 4 och 5: vad de innebär, hur vi själva använder dem i vår träning och vad som faktiskt skiljer dem åt i praktiken.
Vi tar också upp något många glömmer när intensiteten ökar: hur man fyller på med energi på rätt sätt?
För i takt med att loppen närmar sig, halvmaraton, Hyrox och allt däremellan, blir det viktigare än någonsin att kroppen får det den behöver för att prestera i de högre zonerna.
Ett härligt och nördigt avsnitt om att våga trycka på gasen och veta vad som krävs för att hålla den uppe :)