Ο Βαγγέλης που ανεβάζει τα επεισόδια, έφυγε για ταξίδι στα ξένα, δευτερόλεπτα αφού έκλεισαν τα μικρόφωνα. Οπότε και που ανέβηκε ευχαριστώ να λέτε.
(00:00) Gaslighting στα AI και κραξιμο στα social
(07:12) Το Hollywoodιανο πάσχα του Λέο
(20:44) Ηχητικά ή ανοιχτή ακρόαση;
(22:45) Οι ελάχιστες γνωσεις μας για Artemis 2 και φεγγάρι
(34:47) Κομπίνα στο Έβερεστ
(37:40) Πλακωνόμαστε για 75 μύρια... που δεν έχουμε